Larian Banner: Baldur's Gate Patch 9
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Joined: Jul 2011
B
boeboe Offline OP
stranger
OP Offline
stranger
B
Joined: Jul 2011
wat doe ik met die hendels en wat doe ik om eruit te raken

Joined: Apr 2005
veteran
Offline
veteran
Joined: Apr 2005
Hoi,

Welkom op het Larian forum smile

Bedoel je die hendels die general Raze ook gebruikt om zijn hitpoints te kunnen aanvullen in één van de twee kleine kamertjes (links & rechts) ?

De strategie die ik toepaste in Ego Draconis versie (ik speel nu de Dragon knight Saga versie, DKS - op Xbox) een hele tijd terug :
kort gezegd bediende in beide hendels of toch zeker 1 van de 2 en keek dan toe in welke van de 2 kleine kamertjes Raze rende als hij zijn hitpoints wilde aanvullen . De volgende keer dat hij me gaat aanvallen ren ik eerst wat rond om zijn aanval te ontlopen en spring dan in het kleine kamertje dat Raze gebruikt ... Op die manier kan Raze er zelf niet meer in om zichzelf te "genezen" en dood ik Raze. Maar vooraleer ik dat doe (in het kamertje vluchten en daar blijven!) roep ik mijn Creature op (summon) en eventueel ook een Undead of Ghost of Demon die me kunnen helpen.
Maar ik kan me niet meer herinneren hoe het "precies" in z'n werk ging ...

Maar momenteel ben ik in Raze Flying Fortress bezig en bijna bij Raze aangekomen.
Dus mogelijk kan ik je binnenkort beter helpen wink

Welk level ben je momenteel?
Ik ben nu bijna level 29. Ik herinner me in mijn vorige speelbeurt doorheen deze rpg dat ik minstens rond level 30 was als ik Raze ging aanvallen. Maar heel zeker weet ik het niet meer.

Welke skills heb je zoal en heb je nog skillpunten om te investeren in skills?
Welk soort wapen(s) geef je de voorkeur (zwaard (melee), boog(ranged), magische spreuken(magic)?) of een combinatie van ... ?


On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !

Moderated by  Larian_QA, Lar_q, Lynn, Macbeth 

Link Copied to Clipboard
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.5